Bepaal de toekomst van je woonplaats!

Na de voor ons helaas tegenvallende landelijke verkiezingen zet GroenLinks Geldrop-Mierlo weer enthousiast in op een goed resultaat bij de gemeenteraadsverkiezing in 2022. Daarbij zijn toegewijde leden van groot belang en daarom zoeken wij jou! Lijkt het je wat om de toekomst van jouw woonplaats mede te bepalen, om een steentje bij te dragen aan een eerlijkere en duurzamere leefomgeving voor iedereen? Overweeg dan eens om raadslid of fractie-assistent te worden of om je op een andere manier in te zetten voor GroenLinks.

Je kunt je nog tot eind oktober aanmelden als kandidaat. Na aanmelden zullen er gesprekken plaatsvinden en bieden we jou de mogelijkheid om via andere wegen kennis te maken met onze lokale GroenLinks-afdeling. Via meelopen met de huidige fractie, het bijwonen van ledenvergaderingen, het voeren van campagne en natuurlijk het reflecteren en netwerken tijdens de bijeenkomsten. Twijfel je om je aan te melden of heb je vragen, neem dan eens contact op met de voorzitter (Jet Duenk) of een van de raadsleden. Ze staan je graag te woord om je meer duidelijkheid te verschaffen.

Momenteel zitten er 3 raadsleden van GroenLinks in de Geldrop-Mierlose gemeenteraad. Bij de vorige gemeenteraadsverkiezingen werd GroenLinks in diverse gemeenten de grootste partij en haalden we ook veel stemmen in Geldrop-Mierlo. Laten we dat volgend jaar ook voor elkaar krijgen! Zie je het wel zitten om betrokken te worden, maar niet meteen om de raad in te gaan, dan is het fractie-assistentschap mogelijk iets voor jou. En natuurlijk kun je je steun voor GroenLinks laten zien door een positie in te nemen wat lager op de kandidatenlijst en ben je meer dan welkom om mee te helpen in onze campagne.

Als je belangstelling hebt, mail dan naar de secretaris, gm.groenlinks.gmail.com. Je wordt dan vervolgens uitgenodigd voor een gesprek. We hopen snel van je te horen!

Wil je actief worden in de campagne? Schrijf je dan in op groenlinks.nl/doemee.