Het verkiezingsprogramma is aangescherpt en het campagneteam gevormd. Wij plakten als eerste politieke partij onze mooie posters op de borden in onze regio. Het campagneteam is klaar voor de campagne in augustus en september. En we vertellen ons verhaal ook via Twitter en Facebook. Let op GroenLinks Geldrop-Mierlo en omgeving in de komende weken!!

In de maand juni is de Denktank van GroenLinks Geldrop-Mierlo en omgeving heel actief geweest. Er werden veel voorstellen gedaan voor bijstelling van het verkiezingsprogramma op het gebied van duurzame energie, wonen, ontslagrecht, werkloosheidsuitkering, smart grids en burgerrechten. En de meeste amendementen werden gehonoreerd. Op het verkiezingscongres waren we actief met zes leden. We waren aanwezig bij de discussies over de "huisstijl" voor de verkiezingen en namen deel aan trainingen op het gebied van campagne voeren. In juli vormden we het campagneteam van 10 leden en planden we de campagne. Vanaf medio augustus gaan we "canvassen" en zijn wij actief en zichtbaar in de diverse dorpen.

In Nuenen werden de grote verkiezingsposters in een recordtempo op de verkiezingsborden geplakt. En... we waren de eerste die posters plakten in Geldrop, Mierlo en Heeze. Nu nog enkele posters plakken in Cranendonck en we staan volledig op de kaart in onze regio.

Op 11 augustus is er een gezellige en leerzame aftrapbijeenkomst voor het campagneteam en vanaf 18 augustus laten we ons groenrode gezicht zien in Geldrop-Mierlo, Heeze-Leende, Nuenen en Someren.

Op Twitter zijn wij te volgen op: @groenlinksGM @groenlinksHL @NuenenGL en @SomerenGL . Ook op Facebook zijn wij te vinden.

Kortom je zult nog veel van ons horen de komende weken!!!