Herman van Kleffens uit Geldrop staat op plaats 8 van de GroenLinks-lijst voor de Provinciale Statenverkiezingen. Het campagneteam van GroenLinks Geldrop-Mierlo sprak afgelopen zaterdag met Herman na afloop van het flyeren in Geldrop.
Herman raadt mensen aan op GroenLinks te stemmen omdat de partij zich druk maakt over de toekomst van onze provincie, ons land en de wereld. En dat is nodig ook. De groei van megastallen moet echt stoppen in Brabant. “Dieren moeten vrij in de natuur kunnen rondlopen en niet als consumptiegoederen opgestapeld worden in vleesfabrieken”.
EEN STEM OP HERMAN IS EEN STEM VÓÓR HET WELZIJN VAN DE BRABANDERS NU EN IN DE TOEKOMST.

Als klinisch fysicus ziet Herman een groot gezondheidszorgprobleem voor de Brabantse bevolking opdoemen als gevolg van de concentratie van varkens, kippen en koeien en het overmatig gebruik van antibiotica. We moeten kritisch zijn op de op wijze waarop we ons voedsel en energie produceren. Maar ook waar we dit doen. Dus geen aardbeien in de winter uit warme landen invliegen, maar dicht bij huis produceren en met de seizoenen meegaan, net als vroeger. Herman overtuigde jonge en oudere GroenLinksers, dat het voor de toekomst van onze kinderen en kleinkinderen nodig is om meer respect te tonen voor de natuur en de toekomst van onze aarde.

Dus omwille van onze natuurlijke omgeving, het welzijn van mens en dier en onze toekomst, roepen we met Herman in koor:

STEM VOOR DE TOEKOMST, STEM GROENLINKS.