Op dinsdag 20 maart houden we een ledenvergadering in Nuenen met als speciale gasten de nieuwe partijvoorzitter Heleen Weening en Statenlid Theo Bouwman.
Tijdens de ledenbijeenkomst gaat Heleen Weening met de GroenLinksers uit de regio in gesprek over het actief betrekken van leden bij de GroenLinkse politiek.
Vervolgens treedt Statenlid Theo Bouwman aan om samen met de aanwezigen een antwoord te zoeken op de centrale vraag van de avond: “Een Groene Economie, hoe doen we dat in onze directe woonomgeving?"

De inzichten die hieruit naar voren komen, worden gedeeld met de lokale werkgroep “Groene Economie en Mobiliteit” en de Partijraad voor het uitwerken van groene campagne thema's. Want de Partijraad waar bestuurslid Henk Daalder deel van uit maakt, debatteert op zaterdag 24 maart over dit onderwerp. Lees en bekijk ook de verhalen en video’s over het onderwerp, die voor die vergadering zijn verzameld.

Het wordt een heel actieve vergadering waarin je jouw ideeën over onze partij en het vergroenen van jouw economie kwijt kunt, in gesprek met vertegenwoordigers van landelijk, provinciaal en plaatselijk GroenLinks. Dus leden, kom allemaal!

Locatie: Bibliotheek Dommeldal, Vincent van Goghplein 97 in Nuenen
Datum: Dinsdag 20 maart 2012