Wij vinden het belangrijk dat iedereen de kans heeft om over onze plannen te lezen. Ook mensen die lezen en schrijven lastig vinden. Daarom hebben wij onze plannen (dit heet ons verkiezingsprogramma) ook in eenvoudige taal gemaakt.

Dit jaar zijn er op woensdag 16 maart verkiezingen. Van de gemeente krijg je een stembriefje. Dan kun je stemmen wie je graag in de gemeenteraad van Geldrop-Mierlo wil zien. Mensen ouder dan 18 jaar mogen stemmen.

Geldrop-Mierlo is een mooie gemeente. Steeds meer mensen wonen hier met plezier! Er is veel natuur, ruimte en voor iedereen iets te doen. GroenLinks wil graag dat Geldrop-Mierlo een mooie gemeente blijft. Wij hebben goede ideeën hoe dat kan. We vertellen je hier graag meer over!